5 Mart 2009 Perşembe

Doğru yol hangisi bulabilir misin?

Bir yol ayrımındasınız ve karşınızda iki yol var yollardan biri sizi kurtuluşunuza diğeri ise felaketinize götürecelk birden arkanızda iki kişi beliriyor ve bu kişiler yolları biliyorlar fakat bunlardan biri devamlı yalan söylüyor biri ise davamlı doğru söylüyor. Sizin ise bu kişilerden istediğiniz birine bir soru sorma hakkınız var. Bu soru ile doğru yolu bulup kurtulmanız isteniyor. ( kişiler yolların yanında değillar yani ne kişilerin duruşu şekli nede yolun ilir misinbiçimi açısından herhangi bir ip ucu yok ) Evet sizin sorunuz ne olurdu?

2 yorum:

  1. Benim sorun şu olurdu:kardeşin olsaydı bana hangi yolu gösterirdi;çünkü ikiside bana yanlış yolu gösterecektir,ve her ikisininde tersine giderdim ki doğru yolu bu sayede bulurum. eğer yalancıya sorsan o zaten yanlışı gösterir.Doğrucu ise kardeşinin yalancı olduğunu biliyor o da bana kardeşinin gösterdiğini işaret edecek bende ikisinin göstermediğine giderim...

    YanıtlaSil
  2. Bravo ada..gerçekten tebdik ederim...Daha zor sormalıyım galiba soruları :))

    YanıtlaSil

Blogger Kaydı olmayanlar Adı/Url ye tıklayarak adlarını yazabilir.İletileriniz site kurucusu tarafından onaylandıktan sonra bu sayfada görünecektir.