3 Mart 2009 Salı

Hangisi????****

Şirketin insan kaynakları yöneticisi, iş başvurusuna gelen adaylara bir soru sormuş;
“Sorunun doğru cevabı yok, vereceğiniz cevap sizi tanımamızda etkili olacak. Karanlık, yağmurlu bir gece, yağmur yağıyor, fırtına var, gök gürlüyor ve siz sabaha karşı iki sularında yalnız ve ıssız bir yolda araba kullanıyorsunuz. Araba iki kişilik. Biraz ilerde otobüs durağında üç kişi bekliyor. Birincisi doktor, daha önce hayatınızı kurtarmış. İkinci kişi, çok yaşlı ve hasta. Soğuktan ölmek üzere. Üçüncüsü, aşık olduğunuz ve bugüne kadar söyleme fırsatı bulamadığınız kişi. Hava gittikçe kötüleşiyor ve arabanızda sadece bir kişiye yer var. Böyle bir durumda ne yapardınız?”

Görüşmecilerden bazılarının cevapları tahmin edebileceğiniz gibi şöyle:

A. Hasta adamı en yakın hastaneye götürürdüm.

B. Doktor daha önce hayatımı kurtardığına göre onu alırdım.

C. Hasta adam tabi ki önemli ama, kendi geleceğim ve hayatım için, aşık olduğum kişiyi alırdım.


Siz olsanız ne yapardınız...
GEREKÇELERİYLE BERABER YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ......EN SONDA BEN DE KENDİ FİKRİMİ SÖYLEYECEM (MATONTEZ)

5 yorum:

  1. hasta adamı en yakın hastaneye götürürdük...

    YanıtlaSil
  2. ya doktora olan vefa ,ya sevdiğin kişi ?* onlar nolacak...?**

    YanıtlaSil
  3. Doktora olan vefa benim hayatımı kurtarmış olması,sevdiğim ise;hayatım ve geleceğim için
    her zaman önde ama bu durumda sevdiğim seçenek sırasında değil tabii...Dışında.

    YanıtlaSil
  4. BEN ANAHTARI DOKTORA VERİRİM VE HASTA YAŞLI ADAMI HASTANEYE GÖTÜRÜP TEDAVİ ETSİN DİYE... HEM DOKTORA VEFA BORCUMU ÖDEMİŞ OLURUM HEMDE HASTAYA YARDIM ETMİŞ OLURUM. BİZDE SEVGİLİMLE BAŞIMIZIN ÇARESİNE BAKARIZ... BÖYLECE BABERABER VAKİT GEÇİRMİŞ OLURUZ...

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler :) Hayalperest Hayran...

    YanıtlaSil

Blogger Kaydı olmayanlar Adı/Url ye tıklayarak adlarını yazabilir.İletileriniz site kurucusu tarafından onaylandıktan sonra bu sayfada görünecektir.