24 Mart 2009 Salı

....MÜZİKLER....


***İstek şarkıların bulunduğu sayfaya ulaşmak için yukardaki resime tıklayın...

En son eklenenler:
* Sıla-İnşallah
* Ajda Pekkan-Resim
* KIRAC - YILLAR SONRA
* Feridun Düzağaç - Boş Ders Şarkısı
* Gönül Bayrak - Telefonuma ses ver
* Gül Sorgun - Kalem seni parça parça kırarım





Ali Ayşe'yi seviyor...
Tıkla İndir/Dinle
Eylem Aktaş-Kömür Gözlerin... Tıkla İndir/Dinle
Hazal-Sevdalım... Tıkla İndir/Dinle
Aslı Güngör-Aşk herşeye değer... Tıkla İndir/Dinle
Hülya Kırbağ-Dört mevsimin birinde... Tıkla İndir/Dinle
Çağrı Göztepe - Aşk.. Tıkla İndir/Dinle
Aydın Öztürk - Ömrüm Senindir... Tıkla İndir/Dinle
Tolga Özkan - Ne ederim... Tıkla İndir/Dinle
Faruk Tınaz-Dile Kolay... Tıkla İndir/Dinle

Enstrumentaller
  1. Nicos-Secret Love (Tavsiye)
  2. Hoş sada (Tavsiye)
...İSTEKLER... (İndirmek veya dinlemek için üzerine tıklayınız)
İLHAN İREM - BOŞVER ARKADAŞ
KIRAÇ - EĞER İSTERSEN
HARAMİLER-MAVİ DUVAR
HALUK LEVENT-ACILARA TUTUNMAK
İLHAN İREM-BEN DEĞİLİM

SEZEN AKSU - MASUM DEĞİLİZ
KATY PERRY-HOT N COLD
ZEKİ MÜREN-GÖKYÜZÜNDE YALNIZ GEZEN YILDIZLAR
GÖKHAN TÜRKMEN - BÜYÜK İNSAN
LADY GAGA - JUST DANCE
LADY GAGA - POKER FACE
EDİP AKBAYRAM-ALDIRMA GÖNÜL
UĞUR IŞILAK-BİR GÜNEŞ DOĞACAK
Edip Akbayram - Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz (Münir Özel)

Zekai Tunca-Gülü Susuz seni aşksız bırakmam.






İsteklerinizi Yorum olarak yazın buraya ekleyelim..İyi dinlemeler...Matontez...

35 yorum:

  1. Haramiler(mavi duvar),
    kıraç(eğer istersen)
    Haluk levent(ağlamakmış oysa sevmek)
    İlhan irem(ben değilim)
    İlhan irem(bitti)
    İlhan irem (boşver arkadaş)

    YanıtlaSil
  2. Sezen AKSU(Masum Değiliz)Blue(one love)Katty perry(Hot N Cold)İlkay AKKAYA(Gitme)Britney spears(Womanizer)TATO'DAN herhangi bi şarkısı. Leman SAM(Gül Güzeli) şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Mrblar.Hocam çok teşekkürler şarkılar için...Bide resimler çok hoş ve güzel olmuş videoda öyle.Bu aralar nete fazla takılamıyom ama;fırsat buldukça bakıyom hocam...

    YanıtlaSil
  4. Zeki Müren "Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar" şimdiden tşk.

    YanıtlaSil
  5. Gökhan Türkmen(büyük insan)

    YanıtlaSil
  6. hocam merhaba sizin dersinize katılmasamda sizin konu anlatışınızı çok seviyorum.sizden ALDIRMA GÖLÜL parçasını istiyorum.gönderirseniz çok sevinirim.görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Münir..Şarkını birazdan ekliyorum....

    YanıtlaSil
  8. Hocam merhaba sizden uğur ışılaktan .BİR GÜN GÜNEŞ DOĞACAK şarkısını istiyorum.gönderirseniz çok sevinirim.görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  9. iyi akşamlar hocam.sizden Murat Boz'un (özledim )Thalia(To y tu) Madonna(Hung up)bir de PCD(when I Grow up)bu parçalrı rica ediyorum...teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. hocam merhaba sizden edip akbayramın şarkılarını rica ediyorum.gönderiseniz çok sevinirim.şimdiden teşekkürler.görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  11. Murat Boz'un (özledim )Thalia(To y tu) Madonna(Hung up)bir de PCD(when I Grow up) parçalarını da bi ara ekleyecem ok..

    YanıtlaSil
  12. Mrblar.Hocam nasılsınız iimisiniz???denemem çok güzel geçti tarihi full bıraktım ohh be diğerleri güzel bi iki yanlış ama coğrafya bi ikiyide geçti neyse inş.o da hal olacak zaten konularda bitti sayılır.Bu arda yerlerimiz belli oldu benim NOter cevdet ilköğretim.gelecek haftada yabancı dilin yeri belli olcak artık gelsin diyoruz valla;)şimdiden özledim sizileri hocam. Hafta sonu yok çok alıştık size bi aile gibi olduk neredeyse.hepinizi çok seviyoruz ...ii ki varsınız ii ki Mehmetçik dershanesindeyim yoksa sizler gibi değerli insanları tanıyamaycaktım.TÜM HOCALARIMIZA ÇOK SELAM ...

    YanıtlaSil
  13. münir uğurlu29 Mayıs 2009 10:36

    hocam merhaba nasılsınz iyimisiniz inşallah iyisinizdir.sınavada az bir zaman kaldı hocam size çok alişmıştık.sizin gibi hocaları kolay kolay bulamayız.inşallah birgün sizinle ve bütün hocalarla tekrar karşılaşırız.buarada şarkımı gönderdiğiniz içinteşekkür ederim.bütün hocalara selamlar ve özellikle osman hocaya ve ilhan hocaya selamlar...

    YanıtlaSil
  14. münir uğurlu29 Mayıs 2009 10:40

    hocam merhaba sizden mahsun kırmızıgülden felek şarkısını istiyorum.gönderirseniz çok sevinirim.görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  15. Mrblar.Hocam teşekkürler şarkılar çok güzel olmuş çok teşekkürler çok güzel hazırlamışsınız:)özledik sizi hocam...

    YanıtlaSil
  16. slm hocam AjdaPEKKAN(RESİM)adlı parçasını rica ediyom şimdiden teşekkürler...iyi ki varsınız hocam:))

    YanıtlaSil
  17. İyi dinlemeler ADA Ajda Pekkan eklendi..

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler hocam.saolun.benim istekler bitmez haberiniz olsun:))pazar günü için duanızı eksik etmeyin.. tüm hocalara slm...

    YanıtlaSil
  19. Allah yardımcınız olsun hepinizin de....

    YanıtlaSil
  20. Mrblar.Hocam nasılsınız iimisiniz??özledim sizleri hocam.Diğer hocalarımız nasıllar.sizden sıla'nın yeni albümünden (inşallah)adlı şarkıyı rica ediyom.:))Bu arada saolun allah razı olsun dualarınız için ama bu hafta sonuda beni unutmayın dua edin hocam.Herkese çok slm kendinize ii bakın hocam; çünkü bizim, sizin gibi hocalara ihtiyacımız var.....

    YanıtlaSil
  21. Bu güzel sözlerin için teşekkür ediyporum.bizlerde sizleri çok sevdik ada...şarkın birazdan hazır :)

    YanıtlaSil
  22. Teşekkürler hocam şarkı için. Nasıl buldunuz şarkıyı güzel mi?? yds'den sonra içli köfte tarifini buraya yazarım. son 2 gün hocam.Bu arada siz ne zaman gideceksiniz?ben sizin fotoları cd'ye attım ama tek bi cd'ye diğer hocalara siz vereceğinizi söylediniz ama olmazsa onlarada yaparım.Kendinize çok ii bakın .:))

    YanıtlaSil
  23. Şarkı güzel hatta bak bunları yazarken de o çalıyo..cd yi bişekilde alırım senden ok...isteyenlere veririm ben..tarifi bekleyecem...ben de yapınca fotosunu koyacam buraya...;) sınavında başarılar...

    YanıtlaSil
  24. mrbla. hocam ,nasılsınız iyi misiniz?yeni bişey yok galiba ben dedim ki hocam sıkılmıştır ben ondan bi istek parça rica edeyim dedim. Kıraç'ın eski bi şarkısı (YILLAR SONRA)çok sevdiğim bi parça bu sitede olmasını isterim .Bu arada bugün İlhan hoca gitti sizin şafak kaç hocam çok sıcak burası biran önce kurtulun buradan:))osman hoca nasıl ii mi?slm söyleyin kendisine sözümü unutmadığımı söyleyebilir misiniz ?? Tabi sözüm sizin içinde geçerli görüşmek üzre hocamm....

    YanıtlaSil
  25. Mrblar hocam bi isteğim var FERİDUN DÜZAĞAÇ'tan bu matematik bizi öldürüyor hocam parçasını rica ediyom .Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  26. Şarkını birazdan gönderiyorum ADA...Sende sağol..

    YanıtlaSil
  27. Feridun Düzağaç eklendi ulaşmak için resme tıkla ADA..BYEE :)

    YanıtlaSil
  28. şarkı için saolun hocam çok teşekkürler çok sevdiğim bi şarkı.siz beğeniyor musunuz bir matematikçi olrak hocam:))bi isteğim daha var hocam YAKUP EKİN'nin (MELEK YÜZLÜM)parçasını rica ediyom teşekkürler...

    YanıtlaSil
  29. merhaba hocan nasılsınız sizden bi şarkı rica edecektim yusuf güney yüreğim yanıyor

    YanıtlaSil
  30. Uzun bi aradan sonra hocam mrblar.nasılsınız iyimisiniz ??biliyom uzun zamandır yazmıyom ama inan nete hiç vakit ayırmadın son zamanlarda hem yerleme heycanı hemde ramazan ayının verdiği uyuşukluk bide bizim nette sorun çıkıyordu habire.Şimdide evden uzakta adanadan yazıyom size.Ve hemen bi istek parça rica etsem hocam.Mustafa Ceceli'den (LİMON ÇİÇEKLRİ)) şimdiden teşekkürler hocam...:-))

    YanıtlaSil
  31. Ada şarkı ekleme işinden vazgeçtim :( ama yorumlarınıza herzaman cevap yazarım biliyorsun :)

    YanıtlaSil
  32. Anladım hocam çok yoğunsunuz yinede teşekkürler cvb yazdığıunız için...

    YanıtlaSil
  33. Güngör Bayraktan (Telefonumu Bekle), Gül Sorgundan (kalem Seni Kırarım)parçaları bulabilirmiyiz.Teşekkür ederim.İyi günler

    YanıtlaSil
  34. zekayi tunca < gülü susuz seni aşksız bırakmam

    YanıtlaSil
  35. 1990 yıllarında çıkan Anılar-12 kasetinden Rain isimli yabancı müzigi bulabilirmiyiz.Aynı kasette (All Hung up In Your Green Eyes)slov parcası vardı.Teşekkür ederim iyi günler.

    YanıtlaSil

Blogger Kaydı olmayanlar Adı/Url ye tıklayarak adlarını yazabilir.İletileriniz site kurucusu tarafından onaylandıktan sonra bu sayfada görünecektir.